Gräsänka igen

Då har Darlingen åkt till huvudstaden för ännu en veckas utbildning. Kvar hemma är hans stackars familj. Haha nääe, det är inte synd om oss. Vi klarade första veckan galant. Barnen var snälla nästan hela tiden och hundarna skötte sig.

Imorgon ska jag och barnen åka till Eskilstuna och leka med min kusin och hennes barn. Men bara om Error får vara några timmar hos Farmor och Farfar. Han kan inte vara ensam hemma så många timmar, och jag skulle aldrig klara av att veta att han är själv hemma, så det kommer inte på tanken.



Nu är det dags att knoppa så vi orkar upp imorgon :D

God natt.

Postat av: Anonym

haha, grym och grym vet jag inte.. men försöker o har gett mig den på att lyckas. Sen vet jag att det säkerligen kommer att komma några "snedsprång" på vägen.. det gör det alltid. Men det är bara att fortsätta ändå =)



Vad skoj att du är med och tävlar, lycka till =)

2012-01-30 @ 08:34:47
URL: http://eml
Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

haha, grym och grym vet jag inte.. men försöker o har gett mig den på att lyckas. Sen vet jag att det säkerligen kommer att komma några "snedsprång" på vägen.. det gör det alltid. Men det är bara att fortsätta ändå =)



Vad skoj att du är med och tävlar, lycka till =)

2012-01-30 @ 08:35:02
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0