Ensam :(

Nu har min Darling åkt till Sthlm på utbildning.

Det betyder att jag är ensam hemma med

*En vild 3,5 årig kille.
*En bebis på 4 månader.
*En stor hund som tydligen har börjat löpa typ idag...
*En liten bebishund på 2 månader som tränar på att bli rumsren.


Jag är inte bitter. Detta kommer att gå galant. Vi ska ha en kanonbra vecka och träffa vänner, besöka badhuset och vara på förskolan.

Men jag måste erkänna att jag känner mig lite ensam just nu... :(




(bild från google)

Postat av: Pearn

Vi skulle kanske ta badhuset när vi träffas?

2012-01-22 @ 22:29:25
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Ååå fy, helt plötsligt får du mig att minnas när Fredrik åkte till fjällen med tvillingarna. Ensam hemma satt jag med 5 valpar (egen uppfödning då på den tiden) och så en liten Alice och en något större Linnea (det skiljer ju 1½ år på dem)

Jag var ALLT annat än glad... jag ringde efter min nästäldsta dotter med gråten i halsen.. och snäll som hon är kom hon hem och hjälpte sin "stackars" mamma <3 Thanks God!!



Kram

2012-01-23 @ 21:29:38
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0