Att blogga eller att inte blogga... Det är...

20120114_145057 (MMS)

Att blogga eller att inte blogga... Det är svårt att hålla sig borta. Samvetet säger till så fort man "borde" skriva ett inlägg. Har man inga inlägg på gång så kommer ångesten smygandes i rask takt. Men trots det så får nog Bloggen hänga kvar ett tag till. Den har blivit en del av mig. Den har hängt med sen augusti 2006. Jag ser att ni har varit inne och "hälsat på" fast jag inte uppdaterade alls igår. Det glädjer mig. Jag kommer att komma tillbaka. Jag lovar.


Postat av: Amanda

Jag uppdaterar inte så ofta numera. Ibland inte ens en gång i veckan. Ta det lite mer som du känner och inte för att du känner att du måste! Dom som uppskattar bloggen som sådan kommer finnas kvar där ändå! ♥

2012-01-15 @ 12:18:37
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag läser din blogg dagligen! Sen är jag skitdålig på att kommentera.. Det är jag hos alla bloggar jag besöker. Lovar att bättre mig, bara du fortsätter skriva:)



Kram!

2012-01-15 @ 14:02:16
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Anna

Hoppas oxå du vill fortsätta blogga..alltid roligt och läsa din blogg, kommenterar dock aldrig men det ska jag ändra på!! Mvh anna

2012-01-15 @ 18:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0