Äta, skita, sova, äta, skita....

Jaa, det är ungefär det som vi sysslar med just nu i det här huset. Vi äter, skiter och sover. Det rullar på. Varv efter varv efter varv. Jag gillar´t. Ja kanske inte "torka skit-delen", men att ha två bebisar hemma.



Igår hände något historiskt.
Båda barnen tittade in i kameran- samtidigt! Yeeey! Jag hann tom knäppa och få med det på en bild. Bilden blev lite mörk, men vad gör det?! :)

Mina fina sötnosar!




Min älskade lilla Sötfisa utför sin favoritsyssla.
"Prata" med sig själv i spegeln. Hon älskar det. Hon är så himla söt när hon står där och jollrar :D

Postat av: Sara

Världens finaste lilla tjej! Gud vad härlig hon är :)

2012-01-13 @ 16:18:27
URL: http://extravagans.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söt hon är!!

2012-01-14 @ 08:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0