Årsresumé 2011- Februari

Februari började med att jag, några kollegor och några av deras barn besökte Yxbacken i Norrköping. Det var många år sen jag åkte utför innan, men oj så roligt det var!!










Jag och Lena åkte iväg på en liten shoppingresa till London över dagen.
Shopping, fika och mys. Det bestod den dagen av :D





Darlingen fyllde 30 i slutet av 2010 och det skulle såklart firas med en stor fest.





Vi hyrde kanothuset, fixade och donade massor och fick till en kanonbra fest med massor av folk!





Bla Agnieszka och Kajsa......






.... Och Jonas och Jenny :)







Annars så bestod Februari av mycket lek i snön. Zelda älskar snö, så henne gjorde det inte så mycket ;)


Postat av: Jenny B

Jätte fina bilder! Speciellt på mig o min make som ser super trött ut =P

2012-01-16 @ 12:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0