Överraskningar!

Efter middagen idag så låg hela familjen och vilade lite. Plötsligt så knackade det på dörren. Hundarna tokskällde, barnen vaknade och Darlingen nämnde "Vem kan det vara??". Han öppnar dörren och Farmor kommer in. "Det är barnvakten" säger han.
 
Hmmm, vadå? Jag frågade vad vi skulle göra och om vi skulle gå på bio och se Snabba cash 2. Det skulle vi :D
 
 
 
Filmen var okej, men jag tycker att ettan är bättre.
 
 
 
När vi kom hem så såg vi att en av våra (riktigt asfula, orensade) rabatter var superfint rensad och hade fått en ny kant och ny jord!
 
TACK snälla Farmor och Farfar för att ni vaktade barnen och gjorde så fint i rabatten!
 
Vilken underbar kväll det blev :D
 
(Jag passade på att såga ner ett fult träd på baksidan oxå, nu är jag på g ;) )
 
 
Tack älskling för att du överraskade mig med bio och popcorn!! Älskar dig! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0