TACK underbara Ni!

Hej!
 
Jag vill börja med att säga TACK! Ni är ju helt underbara!
Jag har fått helt galet många hälsningar idag på min födelsedag, här, på facebook, via sms och samtal. Ni är bäst!
 
 
 
Första dagen i skolan var jätterolig! Det är ett härligt gäng som ska jobba ihop. Vi pratade massor, med varann och om varann. Vi fick gå rundvandring, fick massor med annan nödvändig info, hade teori och avslutade dagen med praktik. Ja ni läste rätt, vi körde praktik redan första dagen!
 
Det är massor och då menar jag verkligen MASSOR att lära sig, men just nu är jag helt galet taggad!
 
Det enda som är tråkigt är att det blir två timmars restid/dag och jag får vara ifrån min familj mycket, men det blir bättre i framtiden.
 
När jag kom hem idag så blev jag bjuden på tacos av min fina familj, vi hade även middagsgäster. Johan och Sara kom och lekte med barnen och gav mig present. Tack så mycket!
 
Nu ska jag somna, redan kl 7 imorgon bitti ska jag sätta mig i bilen och åka iväg till Linköping, direkt efter skolan imorgon styr jag bilen till Arboga för lite Tupperware möte/fest ;)
 
Sooooov goooott!!
 
 
 

Postat av: Nina

va gör du i helgen bejb? någe skoj?
kommer du till sthlm den 3e?
kramis!

2012-08-24 @ 12:12:28
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0