Helt galet!

Vi hade teamträff med Tupperwaregänget idag. Vi fick smaka jättegod pastagratäng med kladdkaka till efterrätt och många av oss fick massor med priser.
 
När jag hade fått pris tre gånger så trodde jag väl att det var slut på priser för min del. Ack så fel jag hade. Först så hade jag galen tur i lottdragning och vann en MicroGourmet!
 

 
 
Efter det fick vi reda på vem som hade sålt för den högsta summan i augusti och den personen fick välja produkter för en viss summa. Håll i er, det var JAG som vann! Jag fick välja produkter för över 4000kr!!!!!
 
 
 
Jag skojar inte, jag hade med mig en hel säck (!!!) med produkter hem, och då utnyttjade jag inte ens hela summan, jag tror att jag har en knapp tusenlapp kvar att välja för :)
 
Gissa om det var en lycklig dam som åkte hemåt efter träffen :)
 
Nu är det sovdags. Imorgon är det dags för en karriärskurs med Tupperware i Upplands väsby. Det ska bli jätteroligt!

Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Låter ju roligt! Ska börja sälja jag också, ska ha mitt första party på söndag! :)

2012-08-31 @ 00:46:35
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Wow vilken kväll! Det lönar sig alltså att vara säljare, för om jag inte fatta fel så var du det?

Du kommer väl på Mammamingel 2012? Du kanske rent utav vill visa upp tupperware produkter då om du nu är säljare ;)

Kram Sanna

2012-08-31 @ 00:55:29
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Paulina

Grattis vad duktig du är!!!
Alltid lika kul att få nya produkter och nu var det ju inte lite heller!!
Hoppas du får det kul på kursen idag, synd att jag inte kunde den här gången är nog en jättebra kurs!
Men det blir fler gånger, du får berätta sen :)

2012-08-31 @ 08:24:09
URL: http://www.migochminlillafamilj.blogspot.se
Postat av: Emlisch

Men oo så kul vännen. Det är du verkligen värd om nån som du legat i ju :) Grattis!

Kramis

2012-08-31 @ 14:04:37
URL: http://emlisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0