Vagnfynd

Jag och Jenny åkte ner till Babyproffsen i Norrköping en sväng. De hade medlemskväll ikväll med lite fika, bra erbjudanden, info om olika bilbarnstolar och sist men inte minst 25% rabatt på valfri vara.

Länge har jag tänkt att vi ska köpa en ny (eller begagnad) vagn till Towa. Hon har ju sin vagn som desvärre drar lite åt höger när man kör den, och så har vi Oliwers Emmaljunga scooter. Jag gillar Scootern, men den är ganska stor och när man har två st hundar så vill man att vagnen ska ta så lite plats som möjligt i bakluckan.



Jag har länge velat ha en Brio Race.
Nu när jag fick 25% rabatt kunde jag inte låta bli att köpa en ny fin vagn i en underbar lila färg.

Jag är otroligt nöjd över mitt köp. Vagnen gick på mindre än 1900kr. Perfa!


Sen att de 50 första som handlade något (för mer än 200kr) fick en goodiebag på köpet, gjorde ingenting alls. Vill ni se vad den innehöll? Jag visar imorgon :)


God natt!


Postat av: Sofie

Vi hade ju en vagn av samma märke till Hugo sån som ni har till Towa och den drog också åt höger (eller om det var vänster)...Om man lägger vagnen ner på sidan (den sidan som den drar åt) med hjulen upp i vädret och sen pressar hjulen åt varsitt håll så kan det göra att vagnen slutar dra så mycket.



Vet inte om du förstår min braiga beskrivning men det ska fungera. Vi fick tipset av affären där de sålde vagnen till oss. Det irriterande är ju att man får göra om momentet med jämna mellanrum för det håller ju inte i sig...



Annars var denna vagnen supersnygg ju! Den kommer hon åka fint i:)

2012-04-26 @ 07:09:29
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Snygg vagn!!

Och JAAA jag är nyfiken ;)

2012-04-26 @ 07:21:55
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Jenny B

jätte fin vagn verkligen. Måste säga att vi är riktigt duktiga på att fynda =P

2012-04-26 @ 10:20:39
URL: http://jenza.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0