25% rabatt

Igår var jag in en sväng på Rusta. De säljer ut allt i butiken med 25% rabatt. Anledningen är att de ska flytta till en större och bättre lokal.

Jag kom hem med lite av varje. Tre förpackningar med hårfärg (så nu har jag ingen anledning att inte fixa håret), lite hårnålar, fodrade regnbyxor till dagis, mysbyxor och lite annat smått och gott:)



Jag har hittat en annan barnvagn oxå....
Jag skrev ju tidigare att jag var sugen på en vagn med svängbara hjul fram, och nu har jag hittat en sån. Begagnad. Jättefint skick.
Det är ju inget som skadar att jag köper den och sen säljer den av vagnarna som jag gillar minst.




Här är bild på den som vi har hemma redan.






Här är en sån som jag har tittat på (fast den jag har hittat är mörkgrå).

Någon som har erfarenheter av en Xadventure Cross Over?



"Snygg och stabil fyrhjuling som rullar överallt, i city, terräng och i snö,varpå namnet Cross-over. Med två stora roterbara framhjul och rejäl fjädring finns inga hinder. Vagnen är otroligt lätt och smidig att manövrera med högt reglerbart handtag. Tufftbrett aluminium chassi.

Liggkorgen är rejält tilltagen så alla barn får plats, likaså sittdelen sommedföljer kan lätt användas till barnet är över 3 år. Sittdelen har helt plantliggläge, med reglerbart fotstöd så barnet kan då sova med utsträckta rakaben.

Komplett paket med hårdlift, sittvagn med löstagbar båge, duoåkpåse/sittdyna,bra lastkorg. regn/vindskydd och lakan.

Bär upp till 18 kg på sittdelen Chassi vikt 15 kg Mått i cm bredd 65, längd 86 cm Mått hopfälld i cm L 96, B 65, H 47"

(Hittade info och bild här)


Postat av: Sofi

Jag vet en tjej som säljer en sån vagn :) kimtherese.blogg.se heter hennes blogg och hon har även lagt ut den på käp o säljsidan på fb :)

2011-09-15 @ 12:25:30
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Vi har haft en sån som ni ska sälja. Blev glad när jag fick iväg den för 500 kr ;) Lycka till med nytt barnvagnsköp!

Kram

2011-09-15 @ 13:44:47
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0