Ortopeden

Idag har jag och Towa varit inne på sjukhuset. Eftersom att hon låg i säte och fick vändas så var hon tvungen att besöka ortopeden.

Ortopeden klämde, kände, drog och vred. Sen sa hon att allt kändes jättebra och att vi ska få remiss till röntgen om 6 månader för att kontrollera en extra gång så att allt ser bra ut.


Efter sjukhusbesöket åkte vi hem till min gamla jobbarkompis Sara. Det blev kaffe, massa skitsnack och bebismys;). Jag köpte två tavlor av henne som ska upp i vår lounge;).


Towa har fått så mycket paket av massa olika personer. Jag har glömt att visa några av presenterna;





Jättefina kläder! Stort tack!! :)


Nehe, Darlingen har bakat äppelpaj och Farmor och Farfar kom precis hit, så nu blir det lite fika:)





Postat av: Dessi

Skönt att allt såg bra ut, håller tummarna för detsamma på röntgen :) Jättefina kläder hon fått! Snälla grannar som kommer med paket! Det är bra grannsämja det ;)

2011-10-12 @ 16:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0