We R family @ Café Opera

Igår var jag och Towa på We R family event som Loppi.se anordnade på Café Opera.



Charlotta öppnade eventet och berättade en del om Loppi.se och We R family.

Jag, Anna och Lenita hade jättetur och fick platser längst fram:)






Det blev lite bloggdebatt och lite frågestund. Linda Skugge, Hannah Graaf och Cecilia Blankens svarade så gott de kunde på alla frågor :)





Stor och Liten är tillbaka och pratade lite. Alla fick ett varsitt presentkort värt 100kr att handla för hos dem. Kanon!

HSB och Disney on ice höll oxå lite föredrag.




Här har vi goodiebagen :D


Ekorrens ekologiska smågodis
Weleda shampoo & body wash
Disney reflex
Fritt flyt omega 3 för vuxna och barn
Bambino 4 pack skedar
Yasuragi erbjudande + matpinnar
Geggamoja nyckelband + erbjudande
Apoliva volym mascara
Me&I scarf
Stor & Liten legoleksak, magnet och nyckelring
Tehuset Java te (Lundablandning)
HSB - pepparkakshusformer
Karamell kungen godispåse med klubba, kolor och chokladpengar
"Skit i mössan" bok
Disktrasa från Homemaid
Nestle välling * 2
Vitamin Well vatten
Doc Morris plåster
Allt för föräldrar (två tidningar och kupong)

(Snodde texten + länkar av Ewa)




Min söta trötta lilla tjej var totalt utslagen när vi kom hem:) Det är jobbigt att hänga med morsan på event :)






Man kunde tävla om olika priser i olika montrar och jag vann detta supersöta set till Towa i Me&i´s monter :)

Det är i strl 74/80, så det blir perfekt till sommaren!!



Det var en jättetrevlig dag i Sthlm. Tack Anna för sällskapet :)

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

:) Helt ok för mig :)



Söta lilla Towa <3 Grattis än en gång till din vinst :)



Kram

2011-11-20 @ 23:05:49
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Nina (ny tävling pågår)

å va fina kläderna va som du vann. Hon kommer att bli super fin i dem!

2011-11-20 @ 23:27:26
URL: http://deliciously.se
Postat av: Carolina - Vinn en Personlig Almanacka hos mig!

Ser ut som en härlig dag och vilken fin goodiebag, kan tro att lillan blev trött efteråt! Grattis också till den fina vinsten. kram

2011-11-21 @ 10:48:22
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0