Tacomåndag

Idag har vi haft en lugn och fin dag:)

Oliwer var på förskolan 9-14. Medans han var där hade vi en riktig slappardag. Vi låg i sängen och tittade på film, spelade Wordfeud och kollade facebook;)

När han var hemma igen så kom min bror på besök. Medans Darlingen stekte en hög med pannkakor så dammsög jag övervåningen och plockade undan lite.
Efter att vi hade ätit mellanmål så släpade vi upp kartongerna med julsaker och rotade lite i dem. Jag satte upp en stor julstjärna och bytte gardiner i sovrummet och satte upp en aventsljusstake i köket. Jag kunde inte låta bli;)

Sen slängde vi ihop tacos. Mmmm så gott! Tända ljus, tacos och en öppen brasa. Myyyys!


Jag hittade en bild på Lenita, Anna och mig från lördagens event:)





Nu blir det strax sängen för mig :). Imorgon är en ny dag;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0