Kolmården och annat pyssel

Idag har vi haft fullt upp. Som vanligt!

Vi började dagen med att plocka lite hemma, sen åkte vi in till stan och köpte lite blommor och en krusbärsbuske.

Efter att vi hade handlat åkte vi till Kolmården. Vi hade lovat Oliwer att titta på djuren samt att både jag och Darlingen var väldigt nyfikna på den nya safarilinbanan.







Det var en häftig upplevelse att åka linbana över alla djuren. När man åkte över lejonen var man bara två meter över marken:)





Vi tog ett snabbvarv och tittade på resten av djuren. Jag älskar snöleoparden. Kolla bara på svansen:)








När vi kom hem så planterade jag och Oliwer. Han valde gula blommor (tagetes) och jag valde orange. Han gjorde nästan allt själv. Duktiga lilla killen:)








Vi avslutade planteringen med färska jordgubbar och vaniljglass.


Nu sover vi hos mina föräldrar två nätter igen (upp och jobba tidigt imorgon igen), och nej, vi har fortfarande inte fått internet hemma! Gaaah!


Sov gott!


Postat av: Anja

Låter som en mysig dag. Varför sover ni hos dina föräldrar? Kram

2011-05-25 @ 08:01:56
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0