Semla och Internationella kvinnodagen

Jag vill börja med att säga grattis till alla kvinnor:) Idag är det våran dag:) (eller, vilken dag är inte våran dag??;))


Idag har jag jobbat en kort dag. Endast 8 timmar. Dagen på jobbet gick ganska fort. Efter jobbet hämtade jag ut en ny astmamedicin på apoteket och sen hämtade jag min lillprins. Dock hade han knappt tid att åka hem idag, "han spelade faktiskt innebandy";). Jag fick hem honom iaf och vi har festat på varsin semla.

Nu är jag ledig två dagar, det ska bli så himla skönt, men har en del att göra i skolan, bla ett prov på torsdag.

Nu ska jag och Oliwer vila en stund så vi orkar med resten av dagen;)

Hur är det med alla er? Längesen det kom in några kommentarer här!

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Här är det helt slut. har en konstant konstig smärta i kroppen:( Jag jobbar både imorrn och torsdag sen är jag ledig på fredag, än så länge :)



kramar

2011-03-08 @ 19:18:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0