Trötter

Igår efter jobbet så var jag, Oliwer och Zelda ute och lekte massor. Vi plockade lite vinbär oxå, och bakade en kaka.





Dock var jag helt slut, så jag somnade när Darlingen kom hem vid 18.30. Jag sov till 22.30, vaknade en stund och somnade sedan om igen vid 23.30.

I morse vaknade jag av att världens finaste lilla kille sa "Upp och hoppa!!! Solen skiner!!!". Då var klockan 8. Oj så trött jag måste ha varit! Men det kanske inte är så konstigt. Sov lite innan två dagar med 10 timmars jobb vardera, gravid och så denna värme ute.

Nu är jag iaf utvilad:)

Oliwer har bestämt att vi ska till Kolmården idag och titta på djuren, så det är väl bäst att lyda;).

Vinbärskakan hann vi aldrig smaka på igår, så den ska vi mumsa på idag:) Jag lägger gärna upp receptet på den om någon är intresserad.


Vad har ni för er idag??

Postat av: tezza

åh så god kakan såg god ut !

hoppas att ni får en bra dag !

2011-06-29 @ 15:20:30
Postat av: Erika - I Väntans Tider ♥

Oh vinbärskaka är ju vansinnigt gott! Får jag nog baka nån dag :)

2011-06-30 @ 08:56:08
URL: http://erikasblogg.com
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jag vill hemskt gärna ha receptet :) Vi har sinnessjukt mycket vinbär, och det vore ju toppen att kunna använda dom ;)



Kramar

2011-06-30 @ 23:14:29
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0