Lekdate och presenter

Igår lekte Oliwer med sin syssling Sanne och idag har han lekt med sin kompis Hektor.

Vi var hemms hos Karin och Hektor i deras hus utanför S-tälje. De hade ett jättefint hus och barnen lekte jättefint.



Oliwer sitter och håller om Hektor i stolen:) Våra fina killar:)


Igår fick jag två fina paket av min kära kusin och idag fick jag paket av Karin oxå:). Det är roligt att flytta, man får massor med paket;)

 

Igelkott och ljuslykta från kusin Lotta och ödla i järn av Karin. Det står verkligen SoffiZ på alla sakerna:) Fick en fin solros av Karin oxå. Tack snälla!!



Igår fick jag en jättesöt fågelholks ljuslykta av min Darling. Jättefin i grön. Oliwer sa "En fågelholk! Men ska man ha ljus där? Då bränner fågeln sig":) Ibland är han inte så dum:)

Tekannan köpte jag på Blomsterlandet, jag förälskade mig i den för en månad sen och nu tog "ha-begäret" över;)





Tänkte visa min lilla bowlingstjärnas första bowlingresultat:) Jag är jättestolt över honom:) Min fining:)


Igår när jag var i bowlinghallen så fick jag ett sms av min vän Jessica. Hon undrade om jag kunde göra ett par örhängen till henne. Hon ska nämligen på bröllop imorgon och kom på att jag har gjort örhängen till henne förut. Hon hade önskemål om ett par i beige-guld.



Jag blev ganska nöjd med dem. Jessica blev iaf nöjd och de matchade armbandet som hon hade köpt:)


Nähe, nu är det dags för sängen. Darlingen jobbar hela helgen:(, men jag och Oliwer ska nog få helgen att gå ändå:)

Kram och god natt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0