Inga besök idag inte

Jösses! Jag trodde att min läpp var så stor som den kunde igår, ack så fel jag hade, den är (om möjligt) ännu större idag. Det är inte spec attraktivt och jag tänker inte visa mig publikt idag.




Det värsta är att jag vet inte med mig att jag har gjort något med läppen, men uppenbarligen så är det ju nåt som har hänt? Kan det vara en konstig reaktion på getingsticket som jag fick ett dygn tidigare??

Tråkigt nog så har jag ställt in två besök idag. Trevliga kaffebesök med barn som Oliwer skulle få leka med. Men jag vill verkligen inte visa mig, så jag och Oliwer blir hemma själva idag.

Det blir att fixa och dona hemma idag istället. Det behövs ju iofs oxå, men med en liten kille som Oliwer hemma så blir det inte så jättemycket gjort under hans vakna timmar. Han är överallt och grejar och donar. Det är inte alltid bara bra saker...


Om ni har några bra tips för att få läppen att återgå till sin normala storlek så tar jag tacksamt emot dem!


Postat av: tezza

usch det där ser inte alls roligt ut. hoppas att den går ner.. lägg lite kallt på är väl det man kan göra.. ?

2011-06-05 @ 11:46:44
Postat av: Sandra

Ojsan.. det där var en redig fläskläpp du skaffat!

Kan det inte vara en reaktion på getingen tro?

Har det inte gett sig till imorrn skulle jag ringa 1177!

Ta hand om dig vännen! kram

2011-06-05 @ 17:03:26
URL: http://guppyns.blogg.se/
Postat av: maria

jag har haft läppar som ser ut så, om det är samma så är det ett virus, (förkylningsvirus) som sätter sig som blåsor inne i läppen, jag köppte något medel på apoteket senast nu som gjorde jätteont en stund men hjälpe jättemycket, så om det är kvar så säg till så kan jag ta reda på vad det heter /Maria

2011-06-07 @ 09:15:42
URL: http://finamaria.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Har fått en lika dan läpp som dig. Kom från ingenstans! Fick du reda på vad det var? Använde du något läkemedel? Hur lång tid dröjde det innan läppen var normal igen? Mvh Anna

2015-04-14 @ 12:39:28
Postat av: Anna

Hej! Har fått en lika dan läpp som dig. Kom från ingenstans! Fick du reda på vad det var? Använde du något läkemedel? Hur lång tid dröjde det innan läppen var normal igen? Mvh Anna

2015-04-14 @ 12:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0