Helgen

Jag tänkte visa några bilder från helgen som var (ja jag vet, det var flera dagar sen, men va fan;)).


På lördagen var vi på 1års kalas hos Oliwers kompis Alida som bor granne med oss. Oliwer fick några nya kompisar och fick tom låna en eljeep!



Lyckan var total när han fick köra själv, det var bara lite problem med styrningen ibland;)


På kvällen åkte jag in till stan för att äta ute med mina fina kollegor Annelie och Hilde (och en vän till Hilde)



Vi tog lax allihop och blev inte besvikna;)





Annelie och Hilde:)




 



Äntligen fick jag mitt efterlängtade glas vin. Alkoholfritt givetvis:)


Nu åker vi ner mot Jönköping för att besöka Elmiamässan. Idag är det jakt och fiskemässa.

Tjiiiing:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0