Heej

Eftersom att Darlingen var hemma idag så kunde jag smita iväg en sväng till stan. Helt själv:).
När Oliwer har inskolning vill de såklart att man är hemma och kan komma dit snabbt om det är något, så när Darlingen har jobbat har jag inte kunna smita iväg, men det kunde jag idag:)




Jag svängde in på blomsterlandet och köpte lite blommor, bla de här, som jag planterade i en stor kruka som står på trappen. Välkommen skylten fick oxå följa med mig hem, jag gillar att dekorera i krukor, hehe märks det?

Köpte även tre st jordgubbsplantor som ska planteras på baksidan. Hoppas på att få lite jordgubbar på dem nästa år.

Jag gick in på Kappahl en snabbis och hittade två st kjolar till mig. På rean:). Hade 20% extra på rean så det blev inte så jättedyrt. Båda kjolarna var "gravidanpassade" (inte gravidkjolar, utan "vanliga kjolar" med resår). Perfekt. Oliwer fick en t-shirt som jag har spanat på ett tag, samt ett par nya badbyxor.

Kan visa bilder senare om ni är intresserade:).

Var en sväng in på Ö&B oxå, köpte bla en hink med (vatten)ballonger och en basketkorg + boll till Oliwer. Får se var vi ska hänga upp den. Kanske i hans lekrum? Vi får se.


Nu blir det strax mat. Strips och köttbullar tror jag att det blir, Darlingen som lagar mat idag:) Sen kommer min kusin och hennes barn och hälsar på och senare ska vi in till bowlinghallen. Mitt gamla bowlinglag (mitt första lag som jag spelade i) ska träffas och spela lite. Det kommer kännas himla konstigt, har inte spelat på flera år, och har inte spelat i det laget på ännu fler år! Men det kommer nog bli himla roligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0