Elmia

Idag åkte jag, Darlingen, Oliwer och vår jobbarkompis Jim ner till Jönköping. Jakt och fiskemässan på Elmia hägrade. Det var helt galet mycket folk men många bra utställare och mycket att titta på.



Oliwer träffade på ett livs levande vildsvin, eller iaf ett som har varit livs levande;)


Vi hittade lite olika fynd. Jag köpte bla ett par sandaler i läder för 195kr, 4 st viltkorvar och en pepparsalami. Mumma!

Den obligatoriska vildsvinskebaben åt vi oxå. Så himla gott. Det skulle jag kunna äta varje dag:)

Det blev en dag med väldigt mycket gående och nu känns det som att mina fogar ska sprängas.

Igår var jag och köpte ett foglossningsbälte hemma hos en tjej, så imorgon åker det på. Nu ska allt testas för att det ska göra mindre ont. Antar att vi kommer få remiss till sjukgymnast nästa gång vi är hos BM.


Imorgon ska jag och Oliwer besöka hans nya dagis:D


God natt!

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Hej gumman! Jag och barnen kommer jättegärna och hälsar på i helgen!



kramar

2011-06-03 @ 05:37:24
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

kul med lite utflykt sådär :)

hoppas att bältet hjälper !

kramar

2011-06-03 @ 11:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0