Badplatsen

Jag frågade Oliwer om han ville bada, han hoppade runt, viftade med armarna och skrek "jippie!!!" så jag tror att han ville det;)

Jag ställde mig och stekte några pannkakor, packade in mig och Oliwer i bilen och åkte iväg mot badplatsen.








När vi kom dit var vi nästan ensamna, men sakta men säkert började det droppa dit massor med folk. Två timmar var vi där. Oliwer hade tid att sitta stilla ca 5 minuter och äta en pannkaka och dricka lite päronfestis:)


Jag vet ju var han kommer vilja tillbringa sin sommar iaf;)

Han var helt galen, hoppade från bryggan ner i vattnet, slängde sig, sprang runt och lekte massor. Mammas fining♥

Postat av: Mamma och Mormor

Åh, vad härligt det är med sommar!!! Kram!

2011-06-04 @ 17:00:58
Postat av: tezza

åh så underbart det där såg ut :)

hoppas ni får en lika bra kväll och resterande helg !

2011-06-04 @ 18:33:10
Postat av: Fröken M

det är väl ett helt UNDERBART sätt att spendera sommaren på !Här ska vi utan tvekan göra detsamma för viggo är en riktig liten badkille :)

Smart dessutom att ha med pannkakor - det är ju sååå gott :)

2011-06-05 @ 16:40:55
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0