Vill ha

Förut hade jag en Nikon D40 och ett extra objektiv (Nikon 55-200mm). När jag köpte min Canon EOS 550D så sålde jag allt som hade med Nikon kameran att göra. (Man kunde använda extra objektivet, men då behövdes en adapter och så gick det inte att använda på autofuktionen utan bara den manuella funktionen.)

Nu saknar jag mitt älskade objektiv alldeles för mycket och känner att jag behöver ett nytt. Att fota med ett vanligt 18-55mm funkar väl bra, men jag saknar att kunna använda ända till 200mm;). Fattar ni vad jag svamlar om??



Jag behöver verkligen ett 18-200mm objektiv. Ge miiiiig:)


Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Jag fattar vad du svamlar om=)

2011-07-10 @ 16:41:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Thiff

Jag fattar ;) Avskyr de där jäkla kitt objektiven som medföljer. Själv har jag ett 55-250 mm samt 25-105 mm. Tycker det du vill ha verkar toppen!

2011-07-11 @ 16:15:16
URL: http://thiffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0