Sjukskriven

Idag besökte jag en läkare. Hon sjukskrev mig i fyra veckor. Om fyra veckor ska jag tillbaka igen och bli sjukskriven i fyra veckor till. Jag kommer alltså inte jobba mer innan bebisen kommer.

Det känns både bra och lite konstigt. Det känns bra att det är sommar nu och att Darlingen går på semester efter helgen. Det känns bra att vi bor i huset så jag kan gå runt och småpyssla hemma med allt som behöver småpysslas med.

Det kommer att kännas konstigt att ha ett jättelångt sommarlov (10 veckor kvar tills bebis är beräknad). Det kommer kännas konstigt att inte få träffa alla mina vänner på jobbet.


Men jag kommer ju kunna träffa dem som jag vill träffa även om det inte blir på flygplatsen. Det får vi se till.



Nu har jag nästan gjort färdigt mitt senaste projekt. Målningen är klar, det ska bara torka och sen ska den sättas ihop.

Imorgon får ni se före och efter bilder. Det ser ni väl fram emot?;)


Nu blir det strax sängen. Imorgon ska vi upp tidigt och lämna in Audi hos Farbror Doktor;)

Postat av: Erika - I Väntans Tider

Vad skönt att va hemma o ta de lugnt. :)

2011-07-12 @ 23:30:14
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0