Lilla My

Har jag berättat att det bor en liten tjej hemma hos oss. Hon heter Lilla My.




Han har blivit helt galet långhårig och jag tror att han kommer råka ut för trimmern idag:)

Jösses vilket väder det var i natt!! Det åskade och blixtrade som aldrig förr! Det var helt galet! Jag vaknade vid 4 och ställde mig vid fönstret en stund. Vi kommer ju inte behöva vattna på flera veckor nu;). Haha. Jag tycker att det är ganska mysigt med buller och bång, men det finns ju en gräns?

Idag ska vi kankse iväg och inhandla en rolig sak, kan ni gissa vad??


Det vore roligt med lite kommentarer, jag ser att ni är inne och läser:)
Kramar till er!


Postat av: Anonym

kanske barnvagn:)

2011-07-22 @ 22:14:27
Postat av: Pia

Är det barnvagn kan du får köpa våran som ligger på blocket ;)

2011-07-23 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0