Alldeles för snabbt

Oj vad dagarna går snabbt!!

Dagen började med att vi fick finbesök med tillhörande fika såklart. När han åkte hemåt så åkte jag in till stan för att gå en liten shoppingrunda:)

Målet var M-huset och Supersale. M-huset hade halva reapriset. Jag handlade massor. Kalsonger till Oliwer, strumpbyxor till mig och en munktröja, ett gäng t-shirts och ett par shorts till Darlingen. Det gick inte ens på 400kr:).

Jag gick vidare in på Supersale. Där inne köpte jag ett par mysbyxor, en t-shirt och en PEAK-tröja till mig och ett gäng t-shirts och en FILA tröja till Darlingen. Det gick på ganska exakt 400kr.

Jag kom hem med två stora kassar med kläder för mindre än 800kr:D. Åh vad härligt det är med rea:) Det är det bästa som finns!!


Lagom när jag kom hem så fick Darlingen gå modevisning och sen gick vi iväg till några vänner. De bor inte så långt bort från oss så Oliwer kunde cykla dit- till hans stora förtjusning:).

Barnen badade i poolen, skrattade och lekte. Vi andra snackade skit och hade det bra:). Vi blev bjudna på god grillad mat och sen blev det lite kaffe efteråt.

Tyvärr så hade jag inte kameran med mig idag, men jag tänkte visa bild på min nya rosa stickade PEAK tröja imorgon. Tänkte visa en magbild imorgon oxå:). Snart kommer bebisen:) Tiden går undan!


Imorgon ska Oliwer till tandläkaren. Det gick ju "sådär" förra gången, så vi får se hur det kommer att gå imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0