Kissen....

Det verkar som att vi har glömt/ tappat Oliwers älsklingskisse på båten:(

Vi hade den med oss i en plastkasse när vi besökte Darlingens mormor igår, jag har inget minne av att den plockades upp ur den påsen igår, men när vi kom hem idag så hittade vi den ingenstans:(. Den måste blivit kvar på båten, i hytten:(

Jag har mailat Vikingline om det, och jag ska ringa dem imorgon.

Stackars Oliwer, hans älskade kisse:(


Har ni glömt/tappat något någongång på någon buss, båt eller tåg som ni har lyckats få tillbaka?



Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilken otur! Hoppas att den kommer tillbaka.

Kram

2011-01-18 @ 07:31:24
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Thiffy

Glömde min kudde på ett hotell rum en gång. Mamma rinde och de skickade hem kudden, 150:- kr kostade det. Hade förmodligen varit billigare att köpa ny, men jag älskade den kudden!

2011-01-18 @ 08:04:07
URL: http://thiffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0