Lördag 8 januari

Idag var jag och Oliwer på stan och fikade med min vän Linn.

Efter fikat så gick jag och Oliwer en sväng på stan. Jag tyckte att jag behövde en ny klocka;)





Jag blev helt kär i "krumelurerna" på den och den fina blåa färgen. Det blev ett diadem med nitar på oxå;)


Köpte en till Lussebulletröja till Oliwer oxå, passade på att köpa pepparkakströjan oxå samtidigt:) Båda var på rea på Lindex för 50kr st. Helt lagom:D Köpte lite större storlekar så de ligger fint i lådan nu och väntar på att växas i:)




Älskar dem! Varför finns de inte i min size?!




Ikväll är det här mitt sällskap. Oliwer sover och Darlingen jobbar. Det har dock tillkommit ett glas vin oxå till den bilden;)




Jag har ljus tända lite överallt. Den här superfina hängljusstaken fick jag av Lena i julklapp. Den är så himla fin!



Igår fick min bror en försenad julklapp av mig. Det var ett väggord. Oliwer blev väldigt intresserad av det och jag kom på att jag hade ett väggord som bara låg och frågade Oliwer om han ville ha det på sin dörr. Surprice, det ville han. Så vi satte upp det igår. Visade min bror samtidigt hur man gör.




Det ska väl föreställa nån "plumpgubbe". Jag fick den gratis från nån facebooksida. Kommer dock inte ihåg vilken...




Den blev ganska bra på hans dörr. Här ser ni även en del av hans ostädade rum.



Vad har ni gjort idag?






Zelda, Samuel och Oliwer tittade efter sopbilen igår:) Finingar! ♥




Postat av: Johanna

Åh vilken fin klocka, vart köpte du den?

2011-01-08 @ 21:20:32
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Natalie

Snygg klocka!! :)

Jag, Ronny och pappa åkte till Vingåkers outlet och fyndade bl.a. dessa ursöta/tuffa stövlar. De är snyggare på än på bild:)



http://www.kaboodle.com/reviews/lacoste-snug-stripe

2011-01-08 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0