En bra söndag

Oliwer och jag åkte in till stan idag en sväng. Vi var ute efter en guuuuul klocka till honom. Jag köpte ju en ny klocka till mig igår, och ända sen dess har Oliwer sagt att han vill ha en egen klocka. En guuuul.

"Mamma, vi köpa ny klocka till Ojijej, en guuuul". Eftersom att jag lovade honom en helt egen klocka så var det bara att hålla löftet.

Dock fanns det inga helgula klockor, så han fick en grön klocka med örnar på. Det var jättedåligt med barnklockor till pojkar. Eller ja till tjejer oxå för den delen. Det fanns typ 7 st att välja mellan. En var grön med örnar på (den som Oliwer valde), en orange med racingbilar på (Den fick Daniel i julklapp). Resten var rosa, lila, prinsessor, Hello Kitty osv.

Efter vår lilla centrumtripp så åkte vi hem till Agnieszka. Barnen lekte och vi fikade. Det var mys att träffas, det var några dagar sen sist.

Efter fikat åkte vi vidare. Nästa mål var familjen Birgersson. Även där fick vi fika, god blåbärspaj som Jenny hade slängt ihop och sen åt vi mat. Kyckling och pommes:) Mumma!
Vi bytte lite julklappar. Daniel fick som sagt en klocka och blev överlycklig. Han och Oliwer jämförde sina nya klockor och Oliwer konstaterade att klockan var tio. (Klockan är alltid tio om man frågoar honom;)).

Jag hade köpt ett superfint väggord till Jenny.



Jag tyckte att den texten passade henne så himla bra. En riktig kämpe! Min bästa Jenny! ♥


Oliwer och jag fick superfina julklappar som ni får se bild på imorgon, jag har inte hunnit fotografera dem ännu:)


Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det jobb 6-18 som gäller.


Vad har ni gjort i helgen?

Kramar!

Postat av: Madde

Lycka till i tävlingen. :)



Kramar.

2011-01-10 @ 19:57:05
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0