Är det okej att slänga bajspåsar och annat...

20110104_003_ (MMS)

Är det okej att slänga bajspåsar och annat skräp på marken bara för att det brukar finnas en papperskorg där? Det tycker inte jag iaf.


Postat av: Michelle

Nee va äckligt!

Va söt du är gumman.. och själv tycker jag att jag mått oförskämt bra den här graviditeten! Visste ju att ryggvärken skulle komma och är ändå glad att den gör det så här sent!

Men du, visst kom Oliwer för tidigt?

Kram

2011-01-04 @ 19:22:53
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: MAria

Hej. Jag tycker det är okej att lägga sina bajspåsar där det har stått en papperskorg om man har tagit bort den. Det är en protestaktion. Om kommunen vill ha rent så får dom för tusan se till o låta bli och ta bort dom få papperskorgar som ändå finns. Så det är inte fel på människorna, det är kommunen man ska jämra sig över och ev. klaga på. Så om du tycker att dte börjar se fult ut där för att det det ligger bajspåsar så får du gärna ringa till kommun och skälla på dom för at ha tagit bort papperskorgen :-) tack för mig

2011-01-08 @ 01:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0