Saknat mig?

Hejhej!

Har ni saknat mig?

Jag har medvetet haft en liten bloggpaus på ett par dagar. Eftersom att jag har jobbat så har jag inte haft något vettigt att skriva, då är det ju bättre att låta bli;)

I tisdags var vi på Busiz med några vänner. Barnen lekte nonstop i tre timmar (ja en liten liten fikapaus hann de med). Efter Busiz mötte jag och Oliwer upp Jenny och Daniel och vi åkte mot Ikea.

Jag var duktig och handlade bara för 335kr:) Lite ljus och andra bra att ha saker;) Det var en väldigt trevlig dag förutom att jag skulle upp toktidigt dagen efter och Oliwer somnade i bilen så han somnade inte när vi kom hem.


Nehe, jag skulle bara berätta att jag lever. Kanske återkommer lite senare med lite bilder från Busiz. Jag har inte ens tittat i kameran om det blev bra bilder!:P

Ha det kanon så länge;)

Postat av: Karin

Låter som en kalasbra dag =) Duktigt att handla för så lite ;) inte ofta man gör det. Kramar

2011-02-04 @ 20:46:45
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0