Paus

Hej alla mina kära läsare.

Jag har kommit på en sak. Just nu så känns bloggen mer som ett jobbigt måste än som en rolig dagbok. Jag känner att jag inte har något vettigt att säga/skriva om.

Nästan inga nya bilder har tagits och inget speciellt händer i mitt liv. Jag jobbar, jobbar och jobbar. Typ.

Jag återkommer om några dagar när jag känner att jag har något vettigt att skriva om, för jag kommer tillbaka, det kan jag lova er!

Ha det så jättebra så länge, så hörs vi när vi hörs;)

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Ibland behövs en liten paus från bloggen för att man ska hitta tillbaka till "skrivandet" igen! Men jag hoppas att du snart längtar tillbaka så mycket så man får läsa om er igen :)

KRAM!

2011-02-08 @ 08:44:48
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jag tror att man skulle svara på mailet om inbjudan till deras event (om jag inte minns helt fel) om man inte kunde komma med var intresserad av deras goodiebag ...

Hoppas att allt är bra med er!

Kramar

2011-02-09 @ 08:57:18
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0