OnePiece

Det här med OnePiece, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om dem. Jag tycker att de är så himla fulsnygga.




Är det värt att lägga mellan 1000-1500:- på en sån här?


 

 

 

Men de ser så galet sköna ut!!


Har Du en OnePiece? Vad tycker du om den?


Postat av: Petra

De är galet sköna - dyra men sköna och det tar tid att vänja sig vid att ha grenen nere vid knäna... man får slita av sig halva för att gå på toa...



MEN det är rekommenderat handtvätt på dem och min oranga blev inte ren alls... jag har sen vågat mig på att tvätta den i 30 grader skontvätt - den har blivit renare - men lite mer sliten...



Jag hade tänkt köpa en till först - men kommer inte att göra det när det inte går att tvätta den ordentligt!



Kram

2011-02-21 @ 19:18:38
URL: http://bloggen.willvin.se/
Postat av: maria

tack så mkt! =) så kan jag ju säga att jag tycker onepiece är fulsnygga med men skulle inte lägga ut den summan för dom ;) men kanske är för jag är en fattig student ;)

2011-02-22 @ 15:18:14
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: lina

dom är fula men ser sköna ut. skulle ALDRIG gå med dom ute på stan tex bara hemma =) där bara familjen kan se en =) men för jävla dyra tycker ja kanske för snål? ja vet inte =)

2011-02-22 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0