London över dagen

Jag har glömt att berätta att jag och min kollega Lena var i London över dagen.




Vi åkte till London Stansted och började morgonen med en god frukost.






Efter frukosten som bestod av två koppar te och varm macka så åkte vi in till Covent Garden och gick runt lite. När vi var klara åkte vi ut till det stora köpcentret Westfield.





Det var helt galet stort men vi hittade lite roliga saker att shoppa iaf;)





Eftersom att solen tittade fram under en stund så var jag tvungen att göra "Ligga i solen-posen":)

Åh så skönt det var att slippa snön, om så bara för några timmar, att kunna gå normalt utan att vara rädd för att ramla och bryta lårbenshalsen!







Det blev en fika på Westfield oxå. Te och bakelse:D





Shoppingen. Hmmm, undrar vem som fick mest saker?





Den här teburken var faktiskt till MIG.





Oliwer fick en ganska stor Simba nalle oxå, men den tog han hand om så den har jag inte hunnit tagit kort på;)


Tack Lena för en bra dag i den Engelska hufvudstaden:D




Postat av: Lena

Tack själv för en trevlig dag.

2011-02-15 @ 20:05:04
Postat av: Jenny ♥

Vilket lyxig jobb du har så att du kommer iväg på lite snabbturer! Kram på dig vännen :)

2011-02-15 @ 20:24:39
URL: http://www.jennyn.se
Postat av: Johanna

Låter härligt att komma iväg över dagen till ett snöfritt ställe. :D

2011-02-15 @ 20:42:15
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0