Vinnare av Miss Dee halsband

Vinnare av det superfina Miss Dee halsbandet är.....




Anette Carlsson! (ingen blogg) Stort grattis!
Anette, jag mailar dig ;)


Ni som inte vann, häng inte läpp, snart kommer det upp fler härliga tävlingar!



Stort tack till Miss Dee!



Postat av: Emelie- mamma till elliott och leila

ja visst är sunes jul det? tycker jag iaf =)



har redan lovat bort koderna till carolina nu som var först med att kommentera ;)



allt bra med er idaG?



kramis

2011-12-01 @ 12:25:37
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: anette carlsson

Å, vad glad jag blir, jag gillar det halsbandet jätte mycket :) Världens största tack. Hjärtat kommer också att betyda min kärlek till min sambo som gick bort i mars.

Skickar min adress på mailet.



mvh nettan

2011-12-01 @ 14:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0