Pizza

Idag kom min älskade kusin Lotta på besök. Med sig hade hon sin familj och även min farbror Kjell kom förbi :)

Vi fikade och barnen bytte lite julklappar. Oliwer fick en paraplyvagn till sin docka och Towa fick en supersöt mössa med en stor blomma på :) Vi fikade och pratade skit och sen lekte vi i lekrummet. Mammorna och alla barnen ;)

När de skulle åka kom Darlingens bror Johan och hans tjej Sara förbi på en snabbvisit. Vi bytte lite klappar och sen kom deras skjuts och hämtade dem. En riktig snabbvisit.



Idag åt vi pizza till middag. Julmat i all ära, men nu är det skönt att julen är över och man kan äta "vanlig" mat igen... Håller ni inte med mig?



Nehe, dags för en stor kopp te och "halv åtta hos mig". Jag vet att det är repris, men vad gör det :)

Jag känner att blogglusten börjar krypa tillbaka igen;).
Yeeey ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0