Mumma!

Jag fick tre st tvålar i julklapp av Lena. Jag öppnade en av dem, den rosa. Den luktar gudomligt.
G-U-D-O-M-L-I-G-T!

Den heter "Fransk naturtvål"




Jag går och tvättar händerna nästan onödigt ofta och kommer på mig själv att sitta och sniffa på mina händer;). Det måste vara ett bra tecken? :)

TACK snälla Lena!



Det var längesen vi hade "vanlig" tvål. Det känns så mycket smidigare (och fräschare?) med flytande tvål, men den här är helt underbar!

Har ni flytande eller hård tvål?

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Vi brukar ha bådeoch, men den vanliga är nu så liten så den går nog inte ens att få loss från det lilla fatet den ligger på=) Däremot köpte jag en ny flytande tvål på Ö&B igår:)



kramar

2011-12-31 @ 07:33:48
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0