Kökssoffa

Innan Towa kom till oss så var tanken att jag skulle göra i ordning vår kökssoffa. Dock så blir det inte alltid som man har tänkt sig, och jag klarade inte av att fixa den. Jag slipade hela soffan och sen satte foglossningen stopp på hela projektet. Den har stått ute i garaget ända tills nu.

Ikväll så bar jag och Darlingen in den.
Den står numera i Darlingens "lekrum" och väntar på att bli målad.

Först så var tanken att den skulle bli vit, sen var tanken att den bara skulle "oljas", sen var tanken "genomskinlig vit"... Nu är färgen inhandlad och den kommer att bli vit. Helt vanligt vit.




Ni följer väl med mig under "göra om kökssoffan-projektet"?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0