Julafton 2011

Vi hade en jättebra dag igår. Första julen i huset :)

Mormor, Morfar, min bror Robin, Farmor, Farfar, Darlingens syster Sanna och hennes pojkvän Oskar kom hit. Vi började med att äta massor med god julmat. Jansson, skinka, köttbullar, prinskorv och allt annat gott som hör hemma på julbordet.




Vissa åt med god aptit.





Medans andra tog sig en liten nap ;)





Tomten kom på besök. Oliwer var jätteduktig och hjälpte tomten så gott han kunde :D







Efter maten hade Oskar en liten ljusuppvisning för oss :)







Min bror hade köpt några påsar med nåt i som man skulle slänga i elden. Lågorna började ändra färg. Det var riktigt coolt :D



Vi hade en superbra dag. Stort tack till alla inblandade! Tack snälla för alla fina julklappar! Jag älskar er, min familj, Mamma, Pappa och Robin ♥

Postat av: Carolina

Låter som en fantastisk julafton - god fortsättning! kramar

2011-12-25 @ 17:14:32
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Mamma och Mormor

Tack själva för en jättefin julafton (och fina klappar) hemma hos er!!!

Älskar er också!!!

Kram!

2011-12-25 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0