Hej Fredag!

Jag skulle kunna skriva ett riktigt klago-inlägg med massor av tråk. Hur sur och ensam jag har känt mig osv, men sånt är så tråkigt att läsa, så det skiter vi i.


Igår bakade jag en papparkaksdeg. Den första i mitt liv. Det enda som blev fel med den var att jag hade hela nejlikor som jag krossade så gott jag kunde i morteln, men de är ändå inte så små som de bör, så man kanske måste plocka bort några av dem sen. Men degen smakar gott iaf :D



Nu är det dags att sätta igång en maskin tvätt och ta en kopp kaffe
. Måste verkligen bli av med tvättberget i tvättstugan... Det ligger tvätt över hela golvet...! Inte alltid bra att ha en stor tvättstuga;)



Idag SKA det bli en bra dag!

Postat av: Dessi

Forlössningsdepression? :( Såg ditt inlägg på fb igår. Låter precis som jag när jag hade det. Be om hjälp om det behövs. Ta hand om dig! Kram

2011-12-16 @ 11:41:48
URL: http://desiva.blogg.se/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Finns om du behöver prata, eller ta en kaffe utan barn eller vad som helst!



Det dör med tvättberget känner jag så väl igen! En tvättstuga är inte bra alla gånger:)



Stora kramar

2011-12-16 @ 17:42:13
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0