Dukning

Igår var Agnieszka, Nova och Elton här och hälsade på. Vi åt massor med pannkakor (Oliwer åt 3st (!!!!)) och lekte.


Det har blivit alldeles för sällan som vi ses, och det tycker jag är jättetråkigt, vi måste verkligen bättra oss på den fronten!



Jag har väl inte visat julaftonens dukning?

Vi bar ut köksbordet och satte ihop det med matsalsbordet, sen köpte vi en röd pappersduk och slänge på. Jag klippte av ett gäng kvistar från julgranen och la på. Sen tog jag ett gäng stjärnor och strödde ut, samt några paket och guldiga kottar.

Blev en hel del ljusstakar oxå (såklart;)).




Jag la ut bestick, servetter och glas.

Det blev ganska bra tycker jag. Enkelt men fint.

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Tack för igår, underbart trevligt och måste göras om snarast:)

2011-12-31 @ 09:19:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0