Toy Story 3

Idag fick jag och Oliwer finbesök ända från Uppsala:).

Det var min fina vän Sara och hennes supersöta dotter Lina som kom.
Vi åkte och hämtade dem vid tåget och åkte in till stan en sväng. Vi tog en fika först och sen gick vi och tittade lite. Jag hade lovat Oliwer en leksak om han var snäll. Mutor? Jag? Näääe;)

Vi gick in på BR leksaker och hittade massor med skoj. På deras REA hylla fanns massor med roliga Toy Story 3 saker. Jag kunde inte låta bli att köpa några av dem (typ alla;)).




Det är ett pussel och tre st spel. Jag betalade 260kr för alla fyra. Det kallar jag billigt! Spelet längst ner till höger har han redan fått och de andra kommer han få i julklapp:)

Ett tips till er med barn som gillar Toy Story;)


Efter stan åkte vi hem till oss, vi gick lite husesyn, åt lite mat och fikade lite. Oliwer blev lite småkär i Lina:)






Oliwer saknade Lina direkt efter att de hade klivit på tåget igen. "Bebisen är min bästa kompis" sa han:) Sötunge:)


Stort tack för idag Sara och Lina:) Hoppas att vi ses snart igen!



Postat av: Erika - En Svår Graviditet

vad söta! :)

Toy story 3 ÄLSKAR ungarna!

2011-08-22 @ 22:23:34
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Postat av: sara

Tack själva för en otroligt trevlig dag! Bilderna på våra sötisar blev ju verkligen kanonbra! =)

Längtar till att få träffa eran bebis sen....

kram på er alla

2011-08-23 @ 11:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0