Glada grodan

För några veckor sen fick jag hem två st tröjor från Glada grodan som jag skulle testa.

En svart med vitt tryck, och en helvit.

Nu måste jag väl säga att jag har testat dem. Jag har haft dem himla mycket, båda två. Spec den svarta med tryck. De är supersköna:). De håller formen och färgen. Trycket på den svarta tröjan håller trots att den har blivit tvättad flertalet gånger.




Jag har fått massor med kommentarer och blickar från folk som jag känner (och inte känner) att det är ett roligt tryck.
Senast nu när jag hade den på Mammabloggkryssningen så fick jag massor med kommentarer och komplimanger:)


Jag rekommenderar er att handla inne hos Glada grodan.
Min son hade redan några tröjor därifrån, och vi är precis lika nöjda med dem som jag är med mina gravidtröjor:)



Stort tack till Glada grodan för att jag fick chansen att prova dessa sköna tröjor!
Jag kommer fortsätta att använda dem även efter graviditeten, iaf den helvita;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0