Födde en pojke till

I natt födde jag en pojke till. I mina drömmar. När jag vaknade så fanns ingen bebis hos mig. Bara min tjocka gravidmage..

Jag antar att det är min kropp som har börjat förbereda sig inför nästa förlossning. Sakta men säkert.

På dagens "att göra"-lista ska jag nog skriva "Titta igenom alla Oliwers bebiskläder".
Jag skulle behöva sortera upp det. Tvätta det som ska användas, sälja det som inte kommer att användas.

Det skulle vara lättare att veta vad som ska sparas/säljas om jag visste vad det är för kön på Lillbebis.


Men det är bara att vänta och se. Bara Lillbebis är frisk när den kommer ut, så är jag nöjd:)


Oliwer är på "sitt jobb", Darlingen är hemma hos sina föräldrar och jag har njutit av en lång frukost.


Förresten, min fina Darling gjorde färdigt vår reservparkeringsplats igår, superskönt att det äntligen är färdigt!!
Så nu har både Saab och Audi egna platser:) Härligt!



Nehe, ner i det "blåa förrådet" och kika igenom massor med bebiskläder;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0