Kväller

Jahapp, då var det kväller igen. Den här dagen har verkligen gått i ett. Jag har knappt hunnit känna efter hur trött jag egentligen är, men nu efter fotokursen när jag hade tagit en varm dusch och satte mig ner i soffan så slog tröttheten mot mig. Med besked.

Jag skulle nog kunna somna stående och tänker inte utmana ödet. Nu ropar verkligen sängen efter mig.

En gammal bild på Oliwer och en söt valp:)



Förresten, idag var jag nog lite extra snygg på jobbet, jag upplevde att det var massor med folk som flirtade med mig. Haha, sånt är ju lite roligt:)



Glöm inte att svara på frågan i förra inlägget, vad ska ni lägga i era barns påskägg???



Kram och godnatt från en trött, gravid och hårt arbetande mamma:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0