Härliga fredag

I morse strax före 7 så vaknade vi av Oliwers ljuva stämma "Mamma, pappa! Fjukost!!".

Väl utvilade klev vi upp och åt frukost hela familjen:) Efter lite slappandes åkte vi till Citygross och var hemma igen redan innan 11.30. Skönt när man är uppe tidigt faktiskt, får lite gjort på dagen:)


Nu är Darlingen iväg och byter däck på ena bilen. Jag och Oliwer ska göra en tacopaj tills han kommer hem igen, sen efter maten ska han åka iväg och byta däck på den andra bilen oxå.






I tisdags efter jobbet svängde jag förbi Lindex en kortis. Jag hade fått ett sms om att det var halva reapriset på barnkläder och damkläder. Jag hittade en supermysig lurvtröja till Oliwer och den fina bodyn med semlor på till lillbebisen:)

Hittade tre st mössor till lillbebisen oxå, 10kr st, lagom.

Hela kalaset gick inte på mer än 119,50. Det tycker jag är väldigt överkomligt. Jag gav hela påsen till Oliwer och sa att en sak där i var till honom. Han tog fram sin nya gröna lurvtröja, kramade den och skrek "Den är min!!! den är miiiin!!!!". Jag tar det som att han blev glad över den:). Han skulle sätta på sig den direkt och vägrade ta av sig den när vi skulle äta middag:)


Nehe, dags att börja med maten. Undrar vad resten av den här underbart fina fredagen bjuder på?





Postat av: Emelie

Då var det ju ett väldigt lyckat köp om det uppskattades så! Gulligt och helt äkta!

2011-04-15 @ 20:34:00
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag var också och fyndade på Lindexrean. Hittade superfina ytterkläder till Leah som hon kan ha nästa vinter, det gäller att tänka framåt i tiden, något jag annars inte är så bra på haha:)



Hoppas allt är bra med magen:)



Kram!

2011-04-16 @ 13:24:16
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0