Trött, så trött!

Dagen gick ganska snabbt på jobbet idag och när jag kom hem väntade en superglad hund:)

Darlingen hade hämtat Oliwer och de kom hem några minuter efter mig. Jag tog en liten powernap på soffan medans Darlingen lagade mat. Korv och makaroner:).

Vi tittade på "Ullared" och nu är jag så himla sugen på att åka dit!! Nu tittar vi lite på IDOL fast sängen lockar.

Imorgon blir det bara jobb 4.30-11.15 för min del, sen ska jag hämta Oliwer och sen fira Nova som idag fyller 4 år!:) Stora tjejen:)


Näääe, jag skulle mest bara uppdatera och tala om att jag lever. Jag har inget vettigt att skriva, så kanske lika bra att jag slutar skriva??;)

God natt!







Jag tycker att flugsvampar är grymt vackra!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0