Nemas svampfynd:(

Idag efter jobbet begav jag och mina killar oss ut i skogen. Vi tänkte kika lite efter kantareller. Jag har aldrig letat efter kantareller i skogen vid oss så visste inte riktigt var vi skulle leta.

Vi var ute i ca 1 timme. Tyvärr blev det inga svampfynd, men Oliwer hittade en golfboll;)

Nu är Darlingen iväg en sväng till skjutbanan och efter det har han lovat att jag ska få vila lite. Ikväll får vi besök av mina föräldrar. Vi ska bjuda på kräftor och titta på fotbollsmatchen. Då kan det vara skoj om jag håller mig vaken en stund iaf;)

Nu är jag äntligen ledig i två dagar, dock kommer de två dagarna gå sjukt fort skulle jag tro. Imorgon funderade vi på att åka ut till Farmor och Farfar och plocka lite svamp:) (Där har jag ju "mitt" ställe;)). Sen på torsdag ska vi på en väligt sen "2års kontroll" på BVC, sen är det fackmöte och sen ska jag på "Partylite" fest hos en kollega.




Längtar efter dessa små gula skönheter. Skogens guld:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0