Föreläsning

Föreläsningen jag var på idag hette "Bli mer vän med din digitala systemkamera".
Det var en man från Västerås som föreläste om hur man lär sig sin systemkamera.

Det började 18.30 och slutade ca 19.45.
Han pratade och visade en powerpoint presentation. Vi lyssnade och antecknade.
Det var en superbra föreläsning och jag ska gå igenom alla anteckningar och testa kameran imorgon:)

Han pratade och visade massor om hur man använder photoshop oxå. Det var helt galet intressant! Me like! Sen samarbetar medborgarskolan med FN, så alla intäkter från deras föreläsningar går oavkortat till luncher i u-länder. Kanon ju!

På måndag ska jag börja kursen "Digital systemkamera-nybörjare". Det kommer hålla på vid 4 tillfällen och jag är så taggad!


Nu blir det sängen för mig. Jag är trötter!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0