Välkommen HELG!

Äntligen är jag ledig! Jag har helg!
Idag var jag egentligen ledig, men hade ett schemalagt extrapass. 5-12.30 skulle jag jobbat, men schemaansvarige ringde och frågade om jag ville jobba 6-14 inne i basgruppen istället. Jag sa ja. Att börja kl 6 är ju rena rama sovmorgonen för mig. Att "bara" jobba åtta timmar var oxå riktigt skönt. I vanliga fall jobbar jag 4.20-14.45 (10h15min).

I morgon har Darlingen tagit ledigt från jobbet. Vi ska ut och fira våran 5 års dag ♥. Det blir middag och bio. Det kommer att bli supermysigt! Vet inte var vi ska ut och äta, och jag vet inte vilken film vi ska se, men jag är säker på att det kommer bli jättemysigt!
Oliwer ska sova hos sin Farmor och Farfar imorgon:)

Sitter här med en kaffe och tittar på "Skönheten och odjuret". Oliwer ville se på Pettson (IGEN!) men eftersom att vi precis har sett den så bytte jag, och den här verkar oxå gå hem. Det var superlängesen jag tittade på den:) Gillar den!




Snart kommer min älskade Darling hem! Ikväll blir det lite träning för min del och sen blir det mys med mina killar! ♥


Vad har ni för er denna fredagskväll?

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Grattis i förskott på 5 årsdagen!

Låter toppen mysigt med en kväll på tu man hand...händer ju inte ofta alls ;)

Kramar

2010-10-29 @ 19:50:01
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0